Designet i København
1-3 dages levering og nem returnering
30 dages returpolitik
Gå til indhold
FAQ / Levering / I received the wrong item. What do I do?

If you received the wrong item or are missing items from your order, please contact us and include the following information:

  1. Your order number. You'll find it in your order confirmation email.
  2. A picture of the wrong product. This will help us make sure others don't face the same problem if there's been a mistake in the shipping department. Thanks for helping us help others!

We'll send you the correct item as fast as possible and let you know if we want you to return the wrongly delivered item. We will, of course, cover all shipping costs.

Fandt du ikke det, du søgte?

Levering

Vi tilbyder hurtig og sikker levering til alle lande samt fleksible leveringsmetoder afhængigt af dine gavebehov.

Udforsk FAQ om levering →

Returnering

Alle køb hos Abelstedt kan returneres eller ombyttes inden for 30 dage.

Udforsk FAQ om returnering →

Betaling & sikkerhed

Vi bruger sikre krypteringsteknologier, når vi overfører og modtager kundeoplysninger.

Udforsk FAQ om betaling & sikkerhed →

Shopping

Shop de Abelstedt designs, du elsker, med tillid og lethed.

Udforsk FAQ om shopping →

Smykker

Alle køb ankommer i den ikoniske Abelstedt blå æske, forseglet med et hvidt satinbånd.

Udforsk FAQ om smykker →

Forlovelse & vielse

Vores eksperter er klar til at hjælpe dig med at skabe en forlovelsesring, vælge vielsesringe eller finde en særlig årsdagsgave.

Udforsk FAQ om forlovelse & vielse →

Ure

Lær om, hvordan du passer på dit ur, hvordan du skifter din urrem og meget mere.

Udforsk FAQ om ure →

Du har for nyligt set

@AbelstedtOfficial på Instagram

+29.000 følgere

Tilgængelighed

Dansk